Lise döneminde şiir yazmak.Tabii yazılan şeyler şiire pek benzemez ama neyse ki geçicidir.
Sarı gömlek giymek.
Arabesk müzik dinlemek.
Kolye, zincir, küpe, bileklik, yüzük, künye vs. döneme ve sosyokültürel duruma göre artık Allah ne verdiyse takıp takıştırmak.
Kız mevzusu yüzünden kavga etmek.
Tıraş olurken kısım kısım keserek aynada kendince komiklikler yapmak...
Dünya kupası yada Avrupa şampiyonası çıkartma albümünü tamamlamaya çalışmak, çıkartma değiş-tokuş ederken ticareti öğrenmek.
Amerikan tıraşı olmak.
Sünnet olup etek giymek.
Çişiyle buzu veya kar birikintisini delmek. l19 Mayıs gösterisinde tayt giymek.
Bilardo oynamak.
Askerden yeni gelindiği dönemlerde ona buna askerlik anılarını anlatmak.
Duştan hemen önce kuru saça şampuan dökmek ve normal hayatta asla yapmayacağı punk ve apaçi gibi enteresan saç şekillerini denemek.
Perde asmak.
Oduncu gömleği giymek.
Eve dambıl seti almak. Sonra onlar kapı önünde çarpmasın diye takoz oluyor.
Tüftüf denen o muhteşem silahı kullanmak.
Sevdiği ama ilgi göremediği kızı; duvarlara yazmak.ALKIŞLIYORUM
Askerdeyken sağlık kontrolünden geçirilmiştik. İdrar tahlili için hepimize plastik bardaklar verilmişti. Erlerden biri bunun üzerine doktora: "Bunları neresine kadar dolduralım?" diye sormuştu. Doktorun cevabını aynen yazıyorum: "Bize biraz dudak payı bırak da içerken üstümüze dökülmesin."