"Türkiye'de siyasal İslam'ın
geleceğini nasıl görüyorsun" diye.
Ertuğrul Özkök tereddütsüz cevaplamış;
"Siyasal İslam'ı, Türk siyasetinin yakın ve
uzak geleceğinde önemli bir
aktör olarak görmüyorum."
Adamın hiç tereddütü yok.
Aynen öyle diyor.
Yürekten inanıyor buna.
Bir bildiği var demek ki.
Zaten o memleketin gelmiş geçmiş
en baba öngörü uzmanı.
Bugüne kadar oy verdiği hiçbir
parti iktidar olamamış.
Ama olsun.
Dedik ya O bir öngörü üstadı.
"Türkiye'de siyasi İslam
dönemi kapanmıştır" diyor.
Yaşadığımız son 20 yıl siyasal İslam'ın
iktidar olamayacağını göstermiş.
Özköşk hazretleri böyle buyuruyor.
Çünkü hayat tarzını savunan halk varmış.
Laikliği savunan medya varmış.
Laikliği savunan sivil bürokrasi varmış.
Ve dahası ORDU varmış.
Aynen böyle yazıyor.
Ee bir de sandık var yahu.
Hayır sandığı yazmamış.
Sandığı es geçmiş.
Görmemiş bile.
Sandık yok.
Geçmişte manşetinde yazmıştı;
"Muhtar bile olamaz" diye.
Ne diyorsa çıkıyor uzmanın görüşü.
O bir demokrat.
O bir demokrasi havarisi.
O bir çağdaş ama...
Bitti dediği iktidar her seçimde...
Ama her seçimde oy patlaması yaşadı.
Adam kulağının içinde davul çalsan duymaz.
O noktaya gelmiş.
Gözleri kararmış, kalpleri mühürlenmiş bunların.
Dünya nereye gidiyor?...
Bizdeki bunlar nereye gidiyor?
Bir kere İslam'ın siyasalı olmaz.
Ama bölecekler ya memleketi sıfatlar koyarak.
Görevlerini yapıyorlar.
İslam İslam'dır.
İnanırsın, o sana aittir.
İnanmazsın herkesin kendisini bağlar.
Adam sandıktan çıkıyor, iktidara geliyor.
"Vayy İslam bu...
Yok öyle!" naraları.
Adam yüzde 50 alıyor.
"Yönetemezsin kardeşim, bittin" edebiyatı.
Nasıl bir zihniyettir bu yahu?
Mursi'yi DARBE ile TANKLARLA devirdiler diye de
seviniyor bu zihniyet.
Neymiş Mursi hatalar yapmış.
Şimdi bir şey diyeceğim ama demiyorum.
Ulen bir insan bir sene de hangi
ülkede darbeyle indirilir?
Bir sene yahu.
Patagonya kafalılar bir sene!!!
Neymiş...
"Siyasal İslam" bitmiş imiş.
Yok yahu.
Biten...
Masonik İngiliz oyunlarıyla...
Bitirilmek istenen demokrasi.
Muhafazakar insanlar "Demokrasi" diye bağırıyor.
"Sandık" diye çığlık atıyor.
Solcu kafalar demokrasiden
çıkanları indirmeye çalışıyor.
Muhafazakarlar "Demokrat".
Solcular,
"Ben aydınım" diyenler anti-demokrat ve darbeci.
Gidişata bak yahu!!!
Ne hale geldik?
Sevsinler onları "Aydın"larmış!
Karanlık bunlar karanlık.
Ertuğrul "Siyasal İslam bitmiştir" diyor.
Ondan 48 saat önce de
aynı cümleyi bir kişi daha kullanmıştı.
Onun adı Beşer Esad.
Aynı noktada buluştu Ertuğrul ve Beşer.
Beşer kim peki?
O bir seçimsiz iktidara gelen...
Halkına saldıran bir DİKTATÖR.
O bir TANKÇI...
O bir katil! O bir SİSİ.