Tepebaşı Vatan Hastanesi...
Gümüşsuyu Askeri Hastanesi...
Alman Hastanesi...
Avusturya Sen Jorj Hastanesi...
Beyoğlu Devlet Hastanesi...
Deniz Hastanesi...
Kızılay Dispanseri...
Taksim Eğitim ve Araştırma Hastanesi...
Surp Agop Hastanesi...
Beyoğlu Eğitim ve Araştırma Hastanesi...
Beyoğlu Hastanesi...
SSK Beyoğlu Dispanseri...
Beyoğlu Merkez Sağlık Ocağı...
Kızılay İstiklal Dispanseri...
Ve YENİ DİVAN OTELİ HASTANESİ...
Bunlar Taksim'deki hastaneler,
sağlık ocakları ve dispanserler.
Maşallah Taksim hastane kaynıyor.
En son kurulan hastanemiz malum;
Yeni Divan Oteli Hastanesi!
2000 yatak kapasiteli bir hastane.
Otoparkında bile insanlığa hizmet veriyor.
Sadece bir katına 12 kamyon
tıbbi malzeme yığınağı yapmış.
Benim anlayamadığım şey;
Bu kadar hastane enflasyonu
yaşanan Taksim'de...
Otel ihtiyacı tavan yapmışken...
Koç gibi bir grubumuzun...
Neden otelini hastaneye çevirdiği?
Ne kadar karlı bir yatırım bu?
Malum bir yere işletme açarken...
Önce fizibilite çalışması yapmak gerekiyor.
Ne getirir, ne götürür?
Ne kadar kar bırakır falan?
Koç grubu dandik bir holding değil.
Mutlaka yapmıştır yapacağını.
Ama yine de dedim ya benim kafa basmıyor.
Aklım almıyor.
"Hadi len zevzek" diyenleriniz çıkabilir.
Bana bak arkadaş;
Olay sadece Taksim değil anlamadın mı?
Taksim'in burnunun dibinde bir de Şişli var.
İstanbul Cerrahi Hastanesi...
Kadıoğlu Hastanesi...
Taş Tedavi Polikliniği...
Endo Tıp Polikliniği...
Aras Üroloji Polikliniği...
Akademi Tıp Merkezi...
Avrupa Hastanesi...
Memorial Hastanesi...
Okmeydanı SSK...
SSK Eğitim ve Araştırma Hastanesi...
Can Hastanesi...
Diabet Hastanesi:..
Amerikan Hastanesi...
Florance Nightingale...
Şişli Etfal Hastanesi...
Metropolitan...
Bunlar da Taksim'in dibinde
Şişli'deki hastaneler.
Daha da var iyi mi?
Yaz yaz bitmez.
Buraya sığmaz.
Taksim'in diğer dibi Beşiktaş'a
dalmıyorum ha.
Gerek yok.
E tamam da...
Ne olacak Divan Oteli Hastanesinin durumu?
Bu kadar rakip içinde nasıl iş yapacak?
Sahi ne kazanacak?
Ne?
Hangi ceo gaz verdi Koç'a?
Kim işletti?
Divan Oteli'ni hamburgerciye çevirse
vallahi daha çok kazanır.
Niçin hastaneden vıcık vıcık olan semtte...
İlla da hastane?
Yatırım mantığı bunun neresinde?
Ben iktisat mezunuyum.
Bana hiç karlı gelmiyor bu yatırım.
Gelin o araziyi park yapalım.
Kiraya verelim.
İnsanlar çadır kursunlar.
Her çadırdan günlük 20 lira alsan...
Vallahi Çadır Holding olursun.
Öyle otoparkın sadece bir katına bile
12 kamyon tıbbi yatırım yapmana da
gerek kalmaz hem.
5 tane ağaca bu iş bitiyor.
Divan Oteli Hastanesi...
Hiç akıllı yatırım değil...
Hiç!!!