CANLI YAYIN
BEKİR HAZAR
BEKİR HAZAR

Hımmm... Evet... Beyaz!!!

Eklenme Tarihi 11 Temmuz 2013
Bu memleketin yazarları onlar.
"Demokrat olan biziz" diyorlar.
"Aydın biziz" diyorlar.
"Halkı seven biziz" diyorlar.
Halkın seçtiğine "İndirilmeli" diyorlar.
Anlayamıyorum bu aydın kafayı.
Nasıl bir aydınlık bu?
Doğduğum kasabada çekirdeğe
"Aydın" diyorlardı.
Kabak çekirdeği değil tabii.
Hani şu ayçiçeği dediğimiz cinsi olanı.
***

CHP milletvekili çıkıyor ortaya.
O bir seçimle gelmiş milletvekili.
Mısır'da Mursi'ye yapılan darbeyi destekliyor.
Yahu insanın beyni mitoz bölünmeye uğruyor.
Anlayamıyorum.
Darbeci bir seçilmiş.
Hem de bizim Meclisimizde.
Eğer darbeciysen ne işin var Meclis'te?
Seçimle gelene karşıysan neden kendini seçtirirsin?
Nasıl bir mantıktır bu?
Tanklara "Evet" diyorsan...
Git, terk et seçilmişlerin meclisini.
Zamanını bekle, otur evinde.
Vakti gelince tankla girersin meclise.
Milleti yönetirsin ne güzel.
Olmuyorsa Mısır vatandaşı ol.
EL-SİSİ'ye katıl.
***

Beynimdeki hücreleri "Tanrı parçacağı"na dönüştüren bir olay daha var.
Şu bizim Koç Üniversitesi.
Geçenlerde ahaber'de konu buraya geldi.
"Yeryüzünde Gezi Parkı'na, çevre eylemine otobüs kaldırıp servis yapacak
son üniversite Koç Üniversitesi'dir"
dedim canlı yayında.
Sen el değmemiş ormanlık araziye dalacaksın.
40 bin ağaç kesip üniversite kuracaksın.
Sonra Gezi Parkı'na beş ağaç için servis kaldıracaksın.
Yahu bunu anlamak mümkün değil.
"Yeryüzündeki son üniversite" demiştim.
Vazgeçtim bundan.
"Tüm evrendeki son üniversite" diyorum artık.
Çünkü bu üniversitede öğrencilere eylem yaptırdılar.
Üniversite bahçesinde pankart açtırdı hocaları.
"3. Köprü cinayettir.
Ağaç kıyımına hayır"
diye.
Yahu bu nasıl bir kafadır.
Sen 40 bin ağaç kesip, üzerine oturup yelleneceksin...
Sonra çıkıp çevreci takılıp;
"Ağaç kıyımına hayır" diye geğireceksin.
Nasıl bir midedir bu yahu?
***

Adamlar çıkar vurur, kırar, döker.
Ne cam kalır ne çerçeve.
180 milyon dolarlık saldırı.
Kaldırım taşı kıtlığı yaşanır memlekette.
"Barışçı bu çocuklar.
Ay bakın ne şirinler"
derler.
"Hadi öpün" diye çağrı yaparlar.
Öncesinde; "Ayaklan" çağrıları yaparlar.
Meclis'i, Başbakanlığı ele geçirmeye çalışırlar.
"Ay ne şirin barışçı bunlar" derler.
"İstanbul'u ele geçirdik" derler kameralar karşısında.
Ele geçirmek nedir?
Düşmandan ele geçirirsin.
Seçilmişleri ve onları seçenleri düşman görürler...
Ele geçirmek niyetiyle harekete geçerler.
"Yaşasın demokrasi" diye bağırırlar.
Ele geçiremeyince "Ay biz barışçılız ayol" derler.
"Yaşamıma karışılıyor" diye bağırıp soyunurlar.
"Bu memleketi örtünmekten kurtaracağız" derler.
Yaşamlara asla karışmaz onlar!!!
Seçme ve seçilme yaşamına hiç ama hiç karışmazlar.
Bizde "Beyaz"dan nefret ederler bu tipler.
Onlara da çok ilginç Beyaz Türkler denir.
Halbuki adamlar karanlık Türk'türler.
Siyaha beyaz diyen tipler bunlar.
"Yok yahu siyah" bu dersiniz.
Tankı gösterirler. "Beyaz" derler.
Hımmm... Evet... Beyazmış!!!
NOT; Beyaz Tank var mı acaba?
Merak ettim google'da baktım.
Evet varmış.