BiP’ten Acil Durum Butonu

Doğal afetlere iletişim açısından hazırlıklı olabilmek için bireylere de görevler düşüyor. Acil durum anlarında iletişim kurmayı kolaylaştıracak dijital platformlar önem taşıyor.

Doğal afetlere iletişim açısından hazırlıklı olabilmek için bireylere de görevler düşüyor. Acil durum anlarında iletişim kurmayı kolaylaştıracak dijital platformlar önem taşıyor. Bu uygulamalardan biri de BiP'in Acil Durum Butonu. Turkcell Genel Müdürü Murat Erkan, "BiP Acil Durum Butonu ile tüm operatör kullanıcılarının durumlarını, konumları ile birlikte sevdikleri ile internet üzerinden ücretsiz paylaşabilmelerini sağlıyoruz. İzmir'de yaşanan deprem felaketi sırasında da 1 milyondan fazla kişi bu uygulama üzerinden arama yaparken, depremden etkilenen 10 bine yakın kişi ise yaklaşık 40 bin yakını ile konumunu Acil Durum Butonu üzerinden paylaştı" dedi. Uygulamanın 'Yardım İste' özelliğiyle kullanıcılar, internet erişimi yokken dahi Bluetooth bağlantısı üzerinden etraflarında bulunan kişiler ile iletişime geçiyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.