Kardeşlerim rekor kırıyor! YouTube kanalı 2 milyon aboneye ulaştı

Kardeşlerim rekor kırıyor! Atv’nin sevilen dizisi Kardeşlerim, yakaladığı reyting başarısının yanı sıra dijital platformlarda da zirveyi bırakmıyor. Cumartesi akşamlarının vazgeçilmezi haline gelen Kardeşlerim, Twitter’da sık sık TT olarak adından söz ettirmişti. Yeni sezona bomba gibi başlangıç yapan dizi, şimdi ise YouTube kanalıyla büyük bir başarıya imza attı. Dizinin YouTube kanalı 2 milyon aboneye ulaştı. İşte detaylar...

Sımsıcak hikâyesi ile Cumartesi akşamlarının vazgeçilmezi olan, yakaladığı reyting başarısının yanı sıra dijital platformlarda da adından sıkça söz ettiren Kardeşlerim yeni sezona bomba gibi başlangıç yaptı. Dizinin youtube kanalı 2 milyon aboneye ulaştı.

Yayınlanan her yeni bölümle izleyici kitlesi artan dizinin 23. bölüm tanıtımı ise izlenme rekorları kırıyor. Kardeşlerim'in, 9 Ekim Cumartesi akşamı yayınlanacak 23. Bölümün tanıtımı 24 saat dolmadan 3 milyon izlenmeyi geçti.

Sadece dizi hesabında 3 milyon izlenmeyi geçen dizi sosyal medyanın en çok konuşulanları arasına girdi. Dizinin internet izlenmesi ise toplamda 1 milyar gibi erişilmesi güç bir rakama erişti.

Celil Nalçakan, Halit Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Su Burcu Yazgı Coşkun, Yiğit Koçak, Ahu Yağtu, Simge Selçuk, Damla Su İkizoğlu, Onur Seyit Yaran, Cihan Şimşek, Kaan Sevi gibi sevilen ve başarılı isimleri kadrosunda buluşturan "Kardeşlerim" Cumartesi akşamları atv'de.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.