WhatsApp'ta kullanıcıları çileden çıkartacak gelişme

WhatsApp ile ilgili son dakika gelişmesi. WhatsApp'taki açık kullanıcıları zor durumda bırakabilir.

1 milyardan fazla kullanıcıya sahip WhatsApp'ta keşfedilen bir açık milyonlarca kullanıcıyı harekete geçirdi. En çok kullanılan uygulama olan WhatsApp bu sefer platforma entegre ettiği yeni bir özellikle değil bir açık ile gündeme geldi. Üstelik bu açık herkesi ilgilendiriyor.

"MAVİ TIK" AÇIĞI
WhatsApp'ın 2014 yılında kullanıma sunduğu karşınızdaki kişinin mesajınızı görüp görmediğini anlamanızı sağlayan 'mavi tik' özelliği hakkında bir açık keşfedildi.

WhatsApp Mavi Tik hilesi ise kullanıcı "mavi tik kapatma" yapmış olsa bile işe yarıyor. Açık sayesinde karşınızdaki kişi mavi tik özelliğini kapatsa bile gönderdiğiniz sesli mesaj sayesinde mesajlarınızı görüp görmediğini anlayabiliyorsunuz.

Başka bir deyişle birisinin çevrimiçi olup olmadığını anlamak istiyorsanız, kendisine sadece 1 saniye uzunluğundaki sesli mesaj göndermeniz yeterli.

Mavi tik özelliği kapalı kullanıcı sesli mesajı açıp dinlediğinde, karşı tarafta bu ses kaydının altında mavi tik çıkıyor. Ayrıca mesaj bilgilerine bakıldığında ses kaydının saat kaçta dinlendiği gibi bilgiler de "Oynatıldı" başlığı altında çıkıyor. Mavi tik özeliğini kapatan kullanıcıların bu konuda dikkatli olması gerekiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.