Twitter'a 'Direkt Mesaj' tuşu eklendi

Twitter, yeni bir güncellemeye daha imza atarak kendini yenilemeye devam ediyor. Twitter'a 'Direkt Mesaj' tuşu eklendi.

Popüler sosyal paylaşım platformu Twitter, yeni bir güncellemeye daha imza atarak kendini yenilemeye devam ediyor.

'DİREK MESAJ'LI DÖNEM BAŞLADI
Twitter'da bugünden itibaren artık özel konuşmalarınızı ekrana eklenen yeni "Direkt Mesaj" fonksiyon tuşuyla yapabileceksiniz. Hali hazırda Tweet'lerinizin altında 4 simge yer alıyor. "Yanıtla", "Retweetle", "Beğen" ve "Daha Fazla". Bundan böyle tweetl'erinizin altında bulunan bu butonların altında fazladan bir buton daha olacak.

YENİ ÖZELLİKLE YAKINLARINIZLA ETKİLEŞİMİZ ARTACAK
Bu yeni özellikle, bir Tweet'i Direkt Mesaj ile paylaşmak ve özel bir sohbet başlatmak artık daha kolay. Her gün milyonlarca kişi; arkadaşlarıyla, ailesiyle, önemli kişilerle, marka temsilcileriyle ve Twitter'da ilgilerini çeken herhangi biriyle özel bir görüşme başlatmak için Direkt Mesaj (DM) özelliğinden faydalanıyor. 2015'te atılan DM oranının yüzde 60 arttığını belirledik. Özelden Tweet paylaşılmasında ise çok daha büyük bir büyüme yaşandı: 2015'in ikinci yarısında yüzde 200 artış gözlendi.
Bu güncelleme, DM özelinde var olan sohbetleri daha da zenginleştirmek adına önemli bir adımlardan biri oldu. DM fonksiyonu bugünden itibaren iOS ve Android üzerindeki Twitter'larda aktif hale geliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.