75 günde 18 bin kişi 'Trabzoncell'li oldu

Avea ile mobil telekomünikasyon alanında işbirliğine giden Trabzonspor, 75 gün içinde 18 bin kişiyi 'TrabzonCell'li yaptı. Açıklamaya göre, gün başı ortalama 240 kişi ile TrabzonCell, gösterdiği büyüme oranıyla bu alanda çok iddialı olduğunu ortaya koydu. TrabzonCell satış rakamlarında şehir bazında yüzde 50 oran ile Trabzon başı çekerken, İstanbul yüzde 25 ile ikinci sırada yer aldı. Geri kalan yüzde 25'lik dilimde yer alan şehirlerin satış rakamlarında, birbirlerine çok yakın oldukları dikkat çekti.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.