Asıl sorun para değil!

Yayıncı kuruluşun anlaşmayı iptal edeceği haberlerini Digitürk yalanladı. Ancak parasal sorunlar yanında kulüplerle ilgili büyük sıkıntılar olduğu ortaya çıktı.

Ligin yayın hakkını elinde bulunduran Digitürk'ün zarar ettiğini gerekçe gösterip anlaşmayı iptal edeceği yönündeki iddialar yalanlandı.
RÖPORTAJ BİLE YOK!
Vergilerle birlikte yıllık 600 milyon dolar Türk Futbolu'na katkı yapan Digitürk, sorumlulukları yerine getirdiklerini ve ödemeleri aksatmadıklarını açıkladı. Digitürk "Bazı ticari hususlar hakkında TFF'den doğal ve makul taleplerde bulunmaktadır" açıklaması yaptı. Digitürk'ün özellikle kulüplerle içerik konusunda büyük sıkıntı yaşadığı ortaya çıktı. Maç öncesi ve sonrası teknik adamlar ve oyuncu röportajlarında sıkıntı yaşadıklarını dile getiren yetkililer, Türk futboluna katkı sağlamak için yeterli desteği göremediklerini belirttiler. Örneğin şampiyon olan G.Saray'ın oyuncu ve teknik direktörü ile röportaj yapılamadığı ve buna benzer sorunların aşılamadığı ifade edildi. 105 ülkeye Türk futbolunu pazarladıklarını belirten yetkililer TFF ile görüşmelerini sürdürüyor.

ÖDEMENİN YÜZDE 50'Sİ GÜNLÜK KUR
Yapılan anlaşma gereği Digitürk TFF'ye ödemeyi yüzde 50'si güncel kur, yüzde 50'si ise 3.77+enflasyon oranı üzerinden yapıyor. Digitürk'ün sözleşmenin kalan yılları için ödeme planı ve kur miktarını da TFF ile masaya yatırmak istediği belirlendi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.