Galatasaray'da ultra kriz

UltrAslan, Tudor’un gönderilmesi, Arda’nın alınmaması, Terim’in gelmesi vb. konularda belirleyici oldu. Liseliler, kulübü UltrAslan'ın idare ettiğini belirtiyor. Mustafa Cengiz ise yapılan eleştirilere şiddetle karşı çıkıyor

G.Saray Eski Başkanı Duygun Yarsuvat, "UltrAslan ile GS Store bir işbirliği yaptı. Kim ultrAslan? Taraftar grubumuz mu, dernek mi, şirket mi? Ürünlerini satarak onları meşru hale mi getiriyorsunuz?" açıklamasını yapmıştı. Bu açıklamalar aslında devam etmekte olan krizin patlamasıydı. Liseliler, UltrAslan'ın konumundan rahatsızdı.
CENGİZ'İ DE BAŞKAN YAPTILAR!
Ultraslan da geçtiğimiz günlerde liseliler ilgili sert bir açıklama yapmıştı. UltrAslan, G.Saray'da Tudor'un gönderilmesine, Fatih Terim'in gelişine, Arda'nın alınmayışına, Mustafa Cengiz'in seçilmesine ve Emre Akbaba'nın transferine direkt etki etti.
GELENİ VE GİDENİ BELİRLİYORLAR
Sosyal medyadaki paylaşımlarıyla ve tribündeki tezahüratlarıyla bu 5 olayın gerçekleşmesinde UltrAslan pay sahibi oldu... Liseliler bu yüzden UltrAslan'a cephe aldı... Liseliler, "UltrAslan'ın istedikleri geliyor, istemedikleri gidiyor..." yorumlarını yapıyor.

ULTRASLAN İLE İÇLİ-DIŞLI DEĞİLİM

Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz ise bu konuyla ilgili olarak, "Sosyal medya belli. UltrAslan belli. Tüzel bir kişiliği var, isim hakkı var. Yok mu? Bilmiyorum" açıklamasını yapmıştı. Cengiz, "UltrAslan forvet transferi yapılmadığı için beni de eleştirmişti. Onlarla içli dışlı değilim yani" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.