Kötü futbol tribünü vurdu

Seyirci sayısı adım adım düştü. Derbi maçta 45'i gördü ama Konya maçında hayal kırıklığı vardı. Fenerbahçeli taraftarlar, Hasan Ali Kaldırım'ın performansını yere göğe sığdıramadı. Konya maçından sonra sanal alem ondan bahsetti 23 bin 656 çıkan son seyirci rakamı 2015/16 sezonunun en düşüğüne ulaştı. Fener taraftarı agresif futbol istiyor

Tarihinin en güçlü kadrosunu kurmasına rağmen beklenen futbolunu taraftara çok az gösterebilen Fenerbahçe darbeyi seyirci sayısından yemeye başladı! Fenerbahçe her hafta seyirci kaybetmeye devam ediyor. Sezona, 48 bin 210 kişinin Saracoğlu'na aktığı Shakhtar maçıyla başlayan sarı-lacivertli ekip 40 bin rakamını bu sezon sadece G.Saray derbisinde geçebildi. Fakat 50 bin 509 kapasitesi olan Saracoğlu Stadı derbi maçında bile yaklaşık 5 bin kişilik boşluk verdi. Asıl felaket ise ligde yaşanıyor. Lige 36 bin kişinin izlediği Eskişehirspor maçıyla başlayan Fenerbahçe, Antalyaspor maçında yaklaşık 3 bin 500, Bursaspor maçında yaklaşık 5 bin, Akhisar maçında yaklaşık 6 bin, Konyaspor maçında ise yaklaşık 12 bin seyirci kaybıyla oynadı.
SEZONUN REKORU SHAKHTAR MAÇINDA...
Bu sezon Saracoğlu'nda oynanan maçların seyirci sayısı şu şekilde: Shakhtar: 48 bin 210, Eskisehirspor: 36 bin, Atromitos: 35 bin, Antalyaspor: 32 bin 314, Molde FK: 35 bin 500, Bursaspor: 30 bin 529, Akhisarspor: 29 bin 402, Ajax: 35 bin 292, Galatasaray: 45 bin 070, Konyaspor: 23 bin 656... Ligin 13. haftasındaki Trabzonspor maçına kaç seyircinin geleceği ise merak konusu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.