Son salisede yıkıldık

Kendi evinde düzenlenen Eurochallenge 4'lü finallerinde Fransız ekibi Nanterre önünde müthiş bir geri dönüşe imza atan Trabzonspor son saniyelere 1 sayı önde girdi. Ama Campbell'ın basketi sonucu belirledi

Trabzonspor son nefeste yıkıldı... Avrupa'nın basketbolda 3 nolu kupası olan Eurochallenge Cup'ın finalinde Nanterre ile karşılaşan Bordo-Mavililer bitime saliseler kala yediği basketle şampiyonluğu kaçırdı. Hayri Gür Salonu'nda oynanan final maçına Fransız ekibi iyi başladı. Nzeulie'nin basketleriyle etkili olan Nanterre ilk periyodu 19-17 önde tamamladı. ABD'li yıldızı Hardy'yi istediği gibi devreye sokamayan ve hücumda ritmini yakalayamayan Trabzonspor Medical Park ikinci çeyrekte de kimliğini bulamadı. Campbell'ın basketleriyle farkı açan Fransız ekibi devreyi 9 sayı farkla 37-28 önde bitirdi. Bordo-Mavililer üçüncü çeyreğin başlamasıyla Hardy'nin önderliğinde daha iyi hücum edip farkı eritmeye başladı.

13 SANİYE KALA ÖNE GEÇTİK AMA...

Fakat dış atışlarda iyi bir yüzde yakalayan Nanterre son 10 dakikaya 53-47 önde girdi... Çok çeyrek tam anlamıyla heyecan kasırgası şeklinde geçti. Farkı eritip skorda üstünlüğü ele geçiren Trabzonspor Medical Park bitime 13 saniye kala Hardy'nin basketiyle 63-62 öne geçti. Fakat son hücumda sürenin dolmasına saliseler kala Campbell'ın turnikesiyle Nanterre şampiyonluğa uzandı. Trabzonspor'da Hardy'nin 16, Velickovic'in de 13 sayısı yeterli olmadı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.