G.Saray'ın rakibi Bucaspor

Futbolda Türkiye Kupası play-off maçlarının kuraları İstanbul'da çekildi.

Olimpiyatevi'nde gerçekleştirilen kura çekimine, Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu Üyesi Ufuk Özerten, Genel Sekreter Vekili Gıyasettin Şenman, Profesyonel Maç Planlama ve Organizasyon Müdürü Ufuk Şepik ile kulüp temsilcileri katıldı.
Ufuk Özerten, kura çekimi öncesinde yaptığı konuşmada, karşılaşmaların centilmenlik çerçevesinde geçmesini diledi.
Türkiye Kupası play-off aşamasında, 2. kademe maçları sonucu tur atlayan 18 takım, 2008-2009 sezonunda Turkcell Süper Ligi 5-15 sıralar arasında tamamlayan 11 takım ve Turkcell Süper Lig'e yükselen 3 takım mücadele edecek.
Tek maçlı eleminasyon sistemine göre oynanacak play-off maçları sonunda tur atlayan takımlar yoluna gruplarda devam edecek. Karşılaşmalar, ilk sırada yer alan takımların sahalarında, 28 Ekim Çarşamba günü oynanacak.
EŞLEŞMELER
Türkiye Kupası play-off müsabakalarında eşleşmeler şöyle oluştu:
Tokatspor - Ankaraspor
Ankaragücü - Karşıyaka
Kayserispor - Manisaspor
Mersin İdmanyurdu - Antalyaspor
Güngören BLD Spor - Bursaspor
B. Şehir BLD Spor- Gençlerbirliği
Galatasaray - Bucaspor
Diyarbakırspor - Tarsus İdmanyurdu
Kasımpaşa - Kayseri Ercisyesspor
Denizli BLD Spor - Kastamonuspor
Denizlispor - Gaziantepspor
Konya Şekerspor - Adanaspor
Orduspor - Belediye Vanspor
Giresunspor - Çaykur Rizespor
Altay - Samsunspor
Yalovaspor - Eskişehirspor
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.