Zeynep Yılmaz ve Şeyma Subaşı'nın takı rekabeti

Acun Ilıcalı’nın eski eşleri Zeynep Yılmaz ve Şeyma Subaşı arasındaki takı rekabetinde ikinci perde. Subaşı, bir takı firmasıyla ikinci kez anlaştığını ilan etti. Yılmaz’ın yakın olduğu başka bir firma da ünlü mimarın fotoğraflarıyla rekabeti kızıştırdı.

Ünlü televizyoncu Acun Ilıcalı'dan geçen ay boşanan Şeyma Subaşı, evli kaldığı dönemde tasarımcılığa el atmıştı. Atasay firması için takı koleksiyonu hazırladı. Ancak tasarımların, Türk markası Tullia'nın ürünleriyle benzer olduğu iddiası ortaya atıldı. Acun Ilacalı'nın eski eşi Zeynep Yılmaz'ın da bu firmanın ürünlerini kullanıyor olması herkesi şaşırttı. Ancak iki firma da böyle bir durumun söz konusu olmadığını açıkladı. Subaşı geçtiğimiz gün de Atasay'la ikinci kez anlaşma yaptığını duyurdu.

YENİ TASARIMLARA GİRİŞTİ

Ayrıldıktan sonra birçok reklam teklifi alan Şeyma Subaşı, ikinci koleksiyon için çalışmalara başladı. Hatta iki firmayla daha birer milyon TL'lik reklam anlaşması yaptığına dair dedikodular ortaya atıldı. Bu gelişmeler üzerine Tullia firması da atağa kalktı. Marka, sosyal medya hesaplarında Acun Ilıcalı'nın eski eşi ve daimi müşterileri Zeynep Yılmaz'ı reklam yüzü yaptı. Böylece iki firma, iki kadın arasındaki soğuk savaşı bir kez daha ortaya çıkardı. Öyle ki sosyal medya kullanıcıları bile Yılmaz'ın fotoğrafının altına "Zeynep Hanım'ın seçimlerini paylaşmayın onu da çalarlar" şeklinde yorumlar yapıp Subaşı'ya taş attılar.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.