Komedi filmi ‘3 Vakte Kadar’ konusuyla değil, gişesiyle güldürdü. 18 Mayıs’ta vizyona giren filmi ilk 3 günde yalnızca 1 kişi izledi. Sadece 15 lira hasılat elde eden film, Türk Sineması’nda rekor kırdı!
Bu haber, Türk Sinema tarihine geçecek! Özlem Kayhan veVolkan Gültekin'in yönettiği komedi filmi '3 Vakte Kadar', 18Mayıs'ta gösterime girdi. Film, gösterime girdiği ilk üç günde isetrajikomik bir rekora imza atıp sadece 1 kişi tarafından izlendi. Bu filmle oyunculuğa adım atan SelamiŞahin'in kızı Merve İrem Şahin'in yanı sıra sosyal medya fenomenleri Köksal Baba ve Doğa Konakoğlu'nun da oynadığı '3 Vakte Kadar, bu gişe rakamıyla kırılması güç bir rekora imza attı. Hasan Gümet ve AyberkYeşilbursa'nın yer aldığı, Ferman Toprak'ın da konuk oyuncu olduğu filmden 1 kişiye kesilen bilet sayesinde elde edilen hasılat da 15 lira! 'HİÇ Mİ SEVENİNİZ YOK?'
Box Office verilerine göre; 41 salonda gösterime giren filmi 3 günde 1 kişininizlemesi ise sosyal medyaya damga vurdu. Pek çok kişi, filmin 1 kişilik gişesi için "Biz film çeksek dahaçok izlenirdi" , "Filme oyuncularıneşi dostu bile gitse olurdu. Hiç miseveniniz yok?" diye esprili yorumlar yaptı. '3 Vakte Kadar', 1 kişilik gişesiyle de Türk Sinema tarihinde yeni bir rekor kırmış oldu. ZARAR DİZBOYU Vizyona girdiği ilk 3 günde 1 kişinin izlediği ve 15 lirahasılat elde edilen film, ne yapımcısına ne oyunculara ne de gösterime girdiği sinema salonlarına kazandırdı.
'3 Vakte Kadar', trajikomik gişesiyle herkesezarar ettirdi.
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.
Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.
İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi
hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.
Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların
maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.