Çevre ve Şehircilik Bakanlığı personel alımı başvuru nasıl yapılır? Başvuru şartları nelerdir?

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı 422 sözleşmeli personel alımı başvuruları sürüyor. İlanın yayımlanmasıyla birlikte başvuru şartları ve hangi kadrolara personel alınacağı konusunda araştırmalar arttı. Peki, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı personel alımı başvuru nasıl yapılır? Başvuru şartları nelerdir? İşte merak edilenler...

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı 422 sözleşmeli personel alımı yapılacağını duyurmuştu. Başvurular alınmaya başlandı. Bakanlıktan yapılan açıklamada, "Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek 2 nci maddesinin (b) fıkrası uyarınca istihdam edilmek üzere, KPSS (B) grubu puan sıralaması esas alınmak suretiyle (422) adet sözleşmeli mühendis, mimar, şehir plancısı ve büro personeli alınacaktır." ifadeleri kullanıldı. Peki, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı personel alımı başvuru nasıl yapılır? Başvuru şartları nelerdir? İşte ilanda yer alan bilgiler...

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.