Karşısında kimse tutunamadı! Survivor dağıldı en yakın rakibiyle arasındaki fark dağlar kadar! Bakın kim birinci oldu

Perşembe günü yayınlanan program ve diziler arasında reyting sonuçlarına göre liderliği hangi yapımın üstlendiği belli oldu. Perşembe akşamlarının en çok izlenen dizisi Bir Zamanlar Çukurova’nın geçtiğimiz akşam yayınlanan 87.bölümüne Züleyha’nın yıllar sonra Demir’e aşkını itiraf etmesi damgasını vurarken tüm Türkiye ekran başında diziye anbean izledi. 11 Mart Total ve AB reyting sonuçlarına göre Bir Zamanlar Çukurova hem Total hem de AB reyting gruplarında lider oldu. En yakın rakibiyle arasında açılan fark ise görenleri şaşırttı.

Karşısında kimse tutunamadı! Survivor dağıldı en yakın rakibiyle arasındaki fark dağlar kadar! Bakın kim birinci oldu. Perşembe günleri izleyicisini ekranları başına kilitlemeyi başaran Bir Zamanlar Çukurova bu hafta tüm kategorilerde en çok izlenen yapım oldu. 11 Mart Perşembe reyting sonuçlarına göre en yakın rakibine büyük fark atan dizide bu hafta Züleyha'nın Demir ile ilgili yaptığı itiraf ise geceye damgasını vurdu. Bir Zamanlar Çukurova aynı zamanda sosyal medyada da çok konuşulan yapımlardan birisi olarak öne çıkmayı başardı.

TÜM KATEGORİLERDE BİRİNCİ

Bir Zamanlar Çukurova'nın yeni bölümü, Tüm Kişiler'de %12,88 izlenme oranı ve %27,67 izlenme payı, AB'de %8,32 izlenme oranı ve %19,39 izlenme payı ve 20+ABC1'de %11,22 izlenme oranı ve %23,19 izlenme payı alarak birinci oldu.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.