6 ayda deprem bölgesinde ulaştırma alanında yapılan çalışmalar: 6 bin kişiye barınma hizmeti verildi havalimanları, tren ve kara yolları onarıldı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 6 Şubat'ta meydana gelen Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından geçen sürede, afet kaynaklı olumsuzlukların giderilmesi ve havalimanı faaliyetlerinin kesintisiz sürdürülebilmesi amacıyla Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Genel Müdürlüğünce bölgedeki havalimanları için 75 milyon 179 bin 693 lira harcama yapıldığını bildirdi. Bakan Uraloğlu, "2 bin 98 vagonla deprem bölgesine iş makinesi, insani yardım malzemesi, konteyner ve kömür gibi ihtiyaçların lojistik desteği sağlandı. Deprem bölgesinde gar ve istasyonlarda, yolcu ve personel servis vagonlarıyla misafirhane, sosyal tesis ve şantiyelerde 6 bin kişiye barınma hizmeti verildi" dedi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı kendi faaliyet alanlarında felaketin ilk gününden bu yana deprem bölgesinde çalışmalarını aralıksız sürdürdü.

Bakanlık, "asrın felaketi" olarak adlandırılan depremlerin ardından bölgede demir yollarından, kara yollarına, hava yolundan, haberleşme altyapısına kadar kendi alanındaki konularda çalışmalarını sürdürdü, vatandaşların ulaştırma alanındaki her türlü ihtiyacını karşıladı.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, depremlerin ardından afet bölgesine yardımların ulaştırılması ve haberleşmenin sağlanması için Bakanlığın harekete geçtiğini dile getirdi.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.