İletişim Başkanı Fahrettin Altun duyurdu: Ağaçlandırmada Türkiye Avrupa 1'incisi

AK Parti'nin göreve geldiği 2002'den bu yana en çok üzerinde durduğu konulardan biri olan ağaçlandırmada Türkiye dünyaya örnek olmaya devam ediyor. İletişim Başkanı Fahrettin Altun, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla " 2002-2020 arasında toplam orman alanımız 22 milyon 900 bin hektara ulaşırken aynı dönemde 5.1 milyar yeni fidan dikildi." dedi. Türkiye bu rakamla Avrupa'da 1'inci oldu.

Türkiye'yi ağaçlandırma konusunda büyük bir titizlikle çalışan ve her yıl 11 Kasım tarihini "Milli Ağaçlandırma Günü" olarak ilan eden Türkiye, yine dünyaya örnek oldu.

Özellikle AK Parti hükümetinin göreve geldiği günden bu yana Türkiye'yi yeşillendirme konusunda birçok projeye imza atılırken, doğayı korumak için de büyük çaba sarf ediliyor. İletişim Başkanı Fahrettin Altun sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla 2002-2020 yılları arasında ağaçlandırma çalışmalarında Türkiye'nin Avrupa 1'incisi olduğunu duyurdu.

İşte Altun'un yaptığı o paylaşım:
Dünyamızı ve gelecek nesilleri koruyabilmek için ağaçlandırma çalışmalarında tüm dünyaya örnek olmaya devam ediyoruz. 2002-2020 arasında toplam orman alanımız 22 milyon 900 bin hektara ulaşırken aynı dönemde 5.1 milyar yeni fidan dikildi. Ağaçlandırmada Avrupa'da 1'inci olduk.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.