İçişleri Bakanı Süleyman Soylu: "Uyuşturucunun belini kırdık!"

Son dakika haberi... İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Twitter hesabından "Uyuşturucunun belini kırdık! Biraz daha gayret..." mesajı ile uyuşturucuya bağlı ölümlerin düşüş grafiğini paylaştı. Bu verilere göre yıllara göre dağılıma bakıldığında 2013’te 232 kişi, 2014’te 497 kişi, 2015’te 590 kişi, 2016’ta 920 kişi, 2017’de 941 kişi, 2018’te 657 kişi 2019 yılında ise 342 kişinin doğrudan uyuşturucu kullanarak hayatını kaybettiği anlaşılıyor. Rakamlardaki hızlı düşüş  gözlerden kaçmıyor. Sabah Gazetesi'nden Damla Kaya'nın özel haberi.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Türkiye'de uyuşturucuyla mücadelede büyük başarı sağlandığının müjdesini verdi.

Süleyman Soylu, Adli Tıp'tan alınan verileri paylaşarak doğrudan uyuşturucu kullanımıyla ilgili ölüm sayısında düşüş yaşandığını belirtti.

"UYUŞTURUCUNUN BELİNİ KIRDIK!"
Bakan Soylu, "Uyuşturucunun belini kırdık! Biraz daha gayret... Uyuşturucuya bağlı ölümler; 2017 yılında 941'den 2019 yılında 342'ye, hızla düşmüştür. Mücadele ile düşüşe devam!" dedi.
"Doğrudan uyuşturucu maddelere bağlı ölümlerin yıllara göre dağılımı" başlıklı veride 2013 ile 2019 yılları arasında 4 bin 179 vatandaşın uyuşturucu kullanımdan öldüğü yeralıyor.

2019 YILINDA HIZLI DÜŞÜŞ
Bu verilere göre yıllara göre dağılıma bakıldığında 2013'te 232 kişi, 2014'te 497 kişi, 2015'te 590 kişi, 2016'ta 920 kişi, 2017'de 941 kişi, 2018'te 657 kişi 2019 yılında ise 342 kişinin doğrudan uyuşturucu kullanarak hayatını kaybettiği anlaşılıyor. Rakamlardaki hızlı düşüş gözlerden kaçmıyor.


DAMLA KAYA/SABAH

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.