Son dakika: İşte yeni corona virüs kuralları! Sağlık Bakanlığı açıkladı!

Sağlık Bakanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, 'Salgın Yönetimi ve Çalışma Rehberi' güncellenerek, 'optisyenlik müesseseleri ile ilgili alınması gereken önlemler', 'gıda sanayi ve üretim tesisleri ile ilgili alınması gereken önlemler', 'gıda dışı sanayi ve üretim tesisleri ile ilgili alınması gereken önlemler', 'açık alanlarda yapılacak konserlerde alınması gereken önlemler', 'kurban bayramı ve öncesinde hayvan satış yerlerine yönelik alınması gereken önlemler', 'özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde alınması gereken önlemler', 'park/bahçe, rekreasyon ve mesire alanlarının kullanımında alınması gereken önlemler' başlıkları eklendi. İşte detaylar...

Buna göre; optisyenlik müesseselerinde fokometre ve pupillametre veya odaklama terminali kullanımı ve gözlük çerçevesi deneme işlemleri ile ilgili inceleme süresi olabildiğince kısa tutulacak. Personel ve müşteri dahil, 4 metrekareye 1 kişi olacak şekilde içeriye müşteri alınacak. Randevulu sistemle çalışılması teşvik edilerek, müşterilerden iş yerine tek başlarına girmeleri istenecek. Denenen ürünler ve ortam için ultraviyole ışınları uygulanacak.

Gıda sanayi ve üretim tesislerinde, yemekhanede masalar ve sandalyeler arası mesafe en az 1 metre olacak şekilde düzenlenecek. Temaslı takibinin kolay yapılabilmesi için; yemek saatleri gruplara göre belirlenecek ve mümkün ise aynı kişilerin aynı masada yemek yemeleri sağlanacak.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.