Bodrum masalı!

Alman turistler, her türlü kara propagandaya rağmen, Bodrum’u 2018 yılında gidilebilecek en önemli turizm merkezleri arasında gösterdi

Almanya ile Türkiye ilişkileri, özellikle ajan gazetecilerin tutuklanması üzerine gerildi. Bunun sonucu olarak, ülkemize karşı "Güvenli değil" kara propagandası körüklendi. Bu karalamanın başını da Bild gazetesi çekti. Hatta yöneticisi Kai Diekmann, Türkiye'ye gidilmemesi yönünde algı haberlerini manşete çekti. Ama kendisi Bodrum'a gelip yaz tatilini geçirdi. Ardından da sosyal medya hesabından bir fotoğraf paylaşıp altına "İyi akşamlar Bodrum" yazısını ekledi. Şimdi de Alman turizmciler, 2018'de trend olacak tatil beldelerini belirledi. Turistlerin tercihlerini gözler önüne serdi. Tatil cenneti Bodrum, bu sınavdan da başarıyla geçti. Bu tercih sıralaması, yine Bild gazetesinde haber olarak servis edildi. Haberin fotoğrafları ise Kanada, Makedonya, Hindistan ve Türkiye'den seçildi. Turistler, Kanada'daki Banff Ulusal Parkı'nı, Makedonya'daki Ohri Gölü'nü, Hindistan'daki Hawa Mahal'i "Rüzgarlar sarayı"nı, Türkiye'de de Bodrum'u görmek istediklerini bildirdi.

GÖNÜLLÜ TURİZM ELÇİSİ
Münih'te yaşayan Alman- Türk ressam Gülcan Kamps (35) da Türkiye'nin turizm elçisi gibi çalıştığını belirtti. Bir televizyon programına katılan Kamps, Türkiye'deki tutukluların demokratik kurallar içinde yargılandığını belirtti. Bodrum'a gelip tüm bu kara propagandayı çürüteceğini söyledi. Ayrıca, "Herkesi Türkiye'de tatil yapmaya davet ediyorum" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.