Gizlilik sözleşmesini kabul etmeyenler Whatsapp kullanamayacak mı? Whatsapp'ta kritik tarih 15 Mayıs

Yeni gizlilik sözleşmesinde kullanıcı verilerini çatı şirketi olan Facebook ile paylaşabileceğini aktaran WhatsApp, kullanıcıların bunu kabul etmemesi halinde hesaplarını artık kullanamayacaklarını duyurmuştu. Gizlilik sözleşmesinde güncellemeye giden WhatsApp, kullanıcıları bir hayli kızdırmayı başardı. WhatsApp yeni gizlilik sözleşmesinin kullanıcılar tarafından yanlış anlaşıldığını söyleyerek sözleşmenin son kabul tarihini 15 Mayıs 2021 tarihine kadar ertelemişti. Peki 15 Mayıs'tan sonra kullanıcıları neler bekliyor? İşte detaylar.

Facebook'un sahibi Mark Zuckerberg, 2014 yılında WhatsApp'ı bünyesine 19 milyar dolarlık bir anlaşma ile kattı. O günden bu yana çok sular aktı ve WhatsApp pek çok yeniliği bünyesine katarak kullanıcı sayısını katlamayı başardı. Öyle ki 2014 yılında toplam kullanıcı sayısı 600 milyon olan WhatsApp 2020 yılının şubat ayındaki verilere göre 2 milyarın üzerinde bir kullanıcıya ev sahipliği yapıyor. Her ne kadar yeni gizlilik sözleşmesi WhatsApp'tan kaçışa neden olsa da yine de en çok kullanıcıya sahip mesajlaşma ve görüntülü konuşma uygulaması olarak biliniyor. Konuya ilişkin Milliyet'te yer alan haberin detayları şöyle:


GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.