Pfizer/BionTech'in koronavirüs aşısı adım adım görüntülendi! Prof. Dr. Uğur Şahin ilk kez INBUSINESS'a konuşmuştu

Dünya genelinde koronavirüs vaka sayısı hızla artmaya devam ederken, aşı çalışmaları da büyük bir titizlikle sürüyor. Geçtiğimiz gün Covid-19'a karşı yüzde 90'dan fazla etkili olduğu duyurulan Pfizer/BioNTech'in aşısı dağıtıma hazırlanıyor. Yaz aylarından bu yana yüz binlerce doz üretim yapılan aşının İngiltere ve ABD'de yıl sonunda önce dağıtımda olması planlanıyor. İşte ilk olarak Turkuvaz'ın yeni dergisi INBUSINESS'a açıklamalarda bulunan Prof. Dr. Uğur Şahin'in de aralarında bulunduğu grup tarafından üretilen koronavirüs aşısının adım adım görüntüleri...

ABD VE İNGİLTERE'DE YIL SONUNDAN ÖNCE KULLANILABİLİR
Pfizer'dan tarafından Pazartesi günü yapılan açıklamada , Alman BionTech SE firmasıyla geliştirilen deneysel corona virüs aşısının, klinik denemelerin son aşamasında başarılı olduğu duyuruldu. 43 binden fazla gönüllüyle yapılan çalışmanın ara verilerinde de aşının yüzde 90'dan fazla etkili olduğu görüldü. Aşının başarısının son testlerde tekrarlanması halinde bu durum birçok insanın haftalar sonra corona virüse karşı aşılanabileceği anlamına geliyor.

Bununla birlikte İngiltere ve ABD, karar merciileri tarafından onaylanması halinde aşının yıl sonundan önce kritik durumda bulunan insanlar için kullanılabileceğini duyurdu. Pfizer'ın ABD ile 100 milyon doz, İngiltere ile 10 milyon dozluk bir aşı anlaşması bulunuyor.


GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.