Bütçe maratonu başlıyor! TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu'ndaki taslak görüşme takvimi belli oldu

2024 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu Teklifi, 17 Ekim'de Meclis'e sunulacak. İşte sizler için derlediğimiz 10 Temmuz tarihli Takvim ekonomi hbaerleri...

2024 yılı bütçesinin TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu'ndaki taslak görüşme takvimi belli oldu. 2024 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu Teklifi, 17 Ekim'de Meclis'e sunulacak. Bütçe Kanunu ve 2022 Yılı Merkezi Yönetim Kesin Hesap Kanunu teklifleri ile Sayıştay raporlarının komisyondaki müzakerelerinin bir ay sürmesi öngörülüyor.
Komisyon müzakerelerinin tamamlanmasının ardından süreç, TBMM Genel Kurulu'nda devam edecek. Plan ve Bütçe Komisyonu'nun taslak programına göre, bütçenin Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz tarafından 20 Ekim'de komisyonda sunulması, bütçenin geneli üzerindeki görüşmelerin ise 26 Ekim'de yapılması öngörülüyor. Komisyonda kamu idarelerinin bütçe görüşmeleri, 27 Ekim günü TBMM bütçesi üzerindeki müzakerelerle başlayacak.

Ardından belirlenen takvime göre bakanlıklar ve diğer kamu idarelerinin bütçeleri ele alınacak. 2024 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu Teklifi ile 2022 Yılı Merkezi Yönetim Kesin Hesap Kanunu Teklifi'nin maddeleri de 24 Kasım günü görüşülecek. Plan ve Bütçe Komisyonu'ndaki görüşmelerin tamamlanmasının ardından 2024 yılı bütçesinin 4-15 Aralık tarihlerinde TBMM Genel Kurulu'na gelmesi bekleniyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.