Bitcoin ne kadar oldu? O sınırlarda hareketlilik sürüyor! 21 Eylül bitcoin fiyatı ne kadar?

Kripto para piyasalarındaki gelişmeleri yakından takip edenler özellikle bitcoindeki son durumu öğrenmek için araştırmalarını sürdürüyor. Kripto para piyasalarında 24 saatlik işlem hacmindeki gerileme son 24 saatte de sürdü ve Perşembe günü 10 milyar dolar kadar gerileyerek 102.71 milyar dolara inen 24 saatlik işlem hacmi, Cuma günü 98.58 milyar dolara kadar daraldıktan sonra, hafta sonunda 90 milyar doların da altına çekildi. Peki, bitcoin ne kadar oldu? İşte son durum...

Kripto para piyasalarının en yüksek hacimli birimi olan bitcoin geçen hafta 10,000 dolar sınırının altına çekilmiş, ardından tekrar yükselişe geçmişti. Bu kapsamda bitcoindeki son durum merak ediliyor. kripto para piyasalarında 350 milyar doları aşan toplam piyasa hacmindeki artış Perşembe günü de sürdü ve Cuma günü 351.74 milyar doları bulduktan sonra, hafta sonu bu düzeyi korudu ve yeni haftaya 351.28 milyar dolar ile başladı. Peki, bitcoin ne kadar oldu? İşte 21 Eylül bitcoin fiyatları

BİTCOİN NE KADAR OLDU?

Kripto para piyasalarının en yüksek hacimli birimi Bitcoin, Cumartesi günü 11,134 dolara kadar yükseldikten sonra, Pazar günü çekildiği 11,000 dolar sınırında hareket ediyor. Son 24 saatte 0.20 artışla 10,962.10 dolara yükselen Bitcoin'in piyasa hacmi de, 202.74 milyar dolar ile 200 milyar doların üzerinde tutundu.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.