Borsada en çok değer kaybeden hisseler hangileri? İşte 8 Eylül BIST 100 en çok değer kaybeden hisseler

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, yüzde 0,66 değer kaybıyla 8 Eylül'ü 1.089,60 puandan tamamladı.Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kaybeden 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları da belli oldu.

Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, yüzde 0,66 değer kaybıyla 8 Eylül'ü 1.089,60 puandan tamamladı.

Borsa İstanbul'da, bugün BIST 100 endeksi içinde en çok değer kaybeden 20 hisse senedinin son ve önceki kapanış fiyatları ile günlük değişim oranları şöyle:

(BIST 100) En çok düşen ilk 20 Kapanış Fiyatı Önceki Kapanış Değişim (%)
GSD Holding 2,21 2,30 -3,91
Vestel 17,46 18,10 -3,54
Gözde Girişim 5,25 5,40 -2,78
Turkcell 14,49 14,86 -2,49
Gübre Fabrik. 28,78 29,50 -2,44
Karsan Otomotiv 2,93 3,00 -2,33
Kardemir (D) 2,95 3,02 -2,32
Oyak Çimento 7,89 8,06 -2,11
Tümosan Motor ve Traktör 7,31 7,46 -2,01
İş Y. Men. Değ. 8,02 8,18 -1,96
Yataş 8,19 8,35 -1,92
Borusan Mannesmann 12,30 12,53 -1,84
Arçelik 21,46 21,86 -1,83
Çelebi 67,40 68,65 -1,82
TAV Havalimanları 15,10 15,38 -1,82
T.S.K.B. 1,08 1,10 -1,82
DO-CO 322,10 327,90 -1,77
Klimasan Klima 13,40 13,64 -1,76
Anadolu Cam 5,27 5,36 -1,68
Ege Endüstri 714,50 726,50 -1,65

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.