Yeni vergi affı var mı, ne zaman gelecek? 2020 yılı vergi borcu affı ve sigorta borçlarına yapılandırma için beklenti arttı!

Dünyayı etkisi altına alan Corona virüsü (Covid-19) nedeniyle zor günler geçiren global şirketler, ekonomi yönetimlerinin verdikleri desteklerle moral bulurken, Türk iş dünyası temsilcileri de, ekim ayında dolacak olan vergi erteleme süresinin 2021'e uzatılmasını istiyor. Virüs nedeni ile küçük ve orta ölçekli işletmelere düşük faizli ve faizsiz kredi destekleri açıklanırken vergi borcu ve sigorta borçları esnafın can suyu olan bu kredilere erişimini engellemişti. Kamuoyunda vergi ve sigorta borçları için af beklentisi ağırlık kazandı. Peki yeni vergi affı var mı, ne zaman gelecek? İşte son dakika haberi ve detaylar takvim.com.tr'de

Yeni vergi affı var mı, ne zaman çıkacak? Sorusu şu dönemde en fazla aratılanlar arasına girmiş durumda. Çin'de ortaya çıkan ve tüm dünyayı saran yeni tip Corona virüsüne (Covid-19) karşı alınan önlemler kapsamında vergi borçlarının ekime ötelenmesiyle hayata bağlanan irili ufaklı şirketler, gözlerini sonbahar aylarına çevirdi. Milyonlarca esnafın geciken vergi borçlarının faizinin bir kenara borcun kendisini dahi ödemeye imkanı olmadığı gündeme gelirken esnaf bir an önce sunulan düşük faizli kredi paketlerinden yararlanmak için kendilerine af ya da yapılandırma imkanı sunulmasını istiyor. Peki yeni vergi affı var mı, ne zaman gelecek? İşte son dakika haberi ve detaylar takvim.com.tr'de

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.