Bot kullanıcılarla servet kazanan Facebook'a bir şok daha! Reklam boykotuna Starbucks da katıldı
Pepsi, Coca-Cola ve Verizon’un da aralarında bulunduğu onlarca şirket, Facebook’tan reklamlarını çekme kararı almıştı. Kampanyaya son olarak Starbucks da katıldı. Facebook'a reklam vermeme kararı alan şirketlerin sayısı yüze yaklaşırken bu kampanyanın Facebook'un CEO'su Zuckerberg'e maliyeti ilk etapta 7.2 milyar dolar oldu. Facebook'un sattığı reklam görüntülenmelerinde bot kullandığı ortaya çıkmış, Facebook'un video görüntüleme sisteminin %900'e kadar sahte olduğu tespit edilmişti.
Sosyal medya devi Facebook geçtiğimiz yıllarda patlak veren veri skandalından sonra tarihinin en kötü dönemlerinden birisini yaşıyor.
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.
Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.
İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi
hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.
Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların
maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.