AVM, kuaför ve berberler ne zaman açılacak? Tarih duyuruldu! Kafelerin açılma tarihi açıklandı mı?

Bilindiği üzere Türkiye'de koronavirüsle (Kovid-19) mücadele kapsamında spor salonları, kafeler, düğün salonları, kuaför ve berberler gibi bazı işletmelerin faaliyetleri geçici süreliğine durdurulmuştu. Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Kabinesi toplantısı sonrası normalleşme planını açıklayarak berber, kuaför ve güzellik merkezlerinin açılma tarihiyle ilgili önemli bir bilgiyi de vatandaşlarla paylaştı. Peki, AVM, kuaför ve berberler ne zaman açılacak? Kafelerin açılma tarihi açıklandı mı? İşte detaylar...

AVM, kuaför ve berberler ne zaman açılacak sorusunun yanıtı belli oldu. Türkiye'de koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında faaliyetleri durdurulan berber, kuaför, düğün salonları, spor salonları ve kafeler gibi kapalı yerlerin ne zaman açılacağı merak ediliyordu. Telekonferansla gerçekleştirilen Cumhurbaşkanlığı Kabinesi toplantısı sonrasında Başkan Recep Tayyip Erdoğan normalleşme sürecini vatandaşlara anlatarak kuaför, berber ve güzellik merkezlerinin açılacağı tarih bilgisini de vatandaşlara duyurdu.

AVM, KUAFÖR VE BERBERLER NE ZAMAN AÇILACAK?

Başkan Erdoğan yaptığı açıklamada, "Berber, kuaför, güzellik salonu gibi işletmeler 11 Mayıs'ta faaliyete geçebilecek. Alışveriş merkezleri 11 Mayıs'tan itibaren hizmet vermeye başlayabilecek" ifadelerini kullandı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.