Koronavirüsün görüldüğü her ülkede insanlar önce gıda ve temizlik maddelerine koştu. Aylarca yetecek gıda ve temizlik maddesini stoklayanlar oldu. Marketlerde makarna, pirinç, un, bakliyat, temizlik maddesi ürünlerinin rafları boşaldı. Ardından birçok ülke virüsün hızla yayılmasını durdurmak amacıyla 'evde kalın' çağrıları yaptı, radikal kararlar aldı, adımlar attı. Bu kararların ardından tüketiciler ihtiyaçlarını daha çok e-Ticaret yöntemiyle karşılamaya başladı. Dünya Sağlık Örgütünün (DSÖ) süreci 'pandemi' olarak ilan etmesinin ardından tüketiciler günlük ihtiyaçları için dahi e-Ticaret yöntemini daha fazla kullanmaya başladı. e-Ticaret'te de en çok alınanlar tuvalet kâğıdı, konserve, gıda ve temizlik ürünleri oldu. Ülkemizde olduğu gibi, tüm dünyada talebi en fazla düşen ürünler arasında giyim, ayakkabı ve elektronik eşyalar başı çekti.