Siber saldırlar şirketlerin kasasına darbe vuruyor! İşte maliyeti...

Şirketlerin bilgi teknolojileri güvenliği için yatırımları artarken, araştırmalar bir siber saldırının firmalara maliyetinin ortalama 1.4 milyon dolar olduğunu ortaya koydu.

KASPERSKY araştırmacıları, bir siber saldırının şirketlere finansal etkisinin ortalama 1.41 milyon dolar olduğunu tespit etti. Şirketin raporuna göre; 2018'de ortalama 8.9 milyon dolar olan kurumsal bilgi teknolojileri güvenliği bütçeleri de bu yıl 18.9 milyon dolara ulaştı. Kaspersky Kurumsal İş Biriminden Sorumlu Başkan Yardımcısı Veniamin Levtsov, "Güvenlik için personel çalıştırmak veya özel bölüm kurmak veri sızıntısı yaşanmayacağı garantisini veremez. Ancak bu yollar izlendiğinde şirketler hazırlıklı olup, yaralarını daha hızlı sarabilir" dedi.

10 ŞİRKETTEN 6'SI VERİ İHLALI YAŞADI
BITDEFENDER
Antivirüs, 8 ülkede 6 binden fazla bilgi güvenliği uzmanının katılımıyla gerçekleştirdiği Hacked Off! araştırmasının sonuçlarını açıkladı. Araştırma KOBİ'lerden, 10 binden fazla kişinin çalıştığı halka açık şirketleri, finans, kamu ve enerji de dahil olmak üzere çeşitli sektörleri kapsıyor. Her 10 şirketten 6'sının son 3 yılda veri ihlali yaşadığı raporlanırken; ankete katılan uzmanların yüzde 58'i, şirketlerinin küresel bir siber saldırıya hazırlıklı olduğundan endişe duyduğunu belirtti

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.