Bağdat Caddesi doluyor

Kiralar yüzde 35 düştü, Bağdat Caddesi’nde mağaza doluluğu yüzde 80’e çıktı. Pek çok marka da yeni mağaza açma hazırlığında...

İstanbul'un ünlü alışveriş mekanlarından Bağdat Caddesi hareketlendi. Kiralar düştü, mağaza doluluğu arttı. Son dönemde kira fiyatlarının ortalama yüzde 35 gerilediği Bağdat Caddesi'nde 1 yılda 42 mağaza daha kiralandı. Caddede bulunan 332 mağazanın 264'ü doldu. Toparlanma sinyallerinin geldiği ve doluluk oranının yüzde 80'e ulaştığı caddede, bu yıl dünyaca ünlü bazı markalar yeni mağazalarını açacak.
264'Ü DOLU
Anadolu Yakası İnşaat Müteahhitleri Derneği (AYİDER) Başkanı Melih Tavukçuoğlu, "Bağdat Caddesi'nde 1 yıl önce boş mağaza sayısı 110'du. Yani her 3 mağazadan birisi boştu. Geçen süreç içerisinde kiraların da düşmesinin etkisiyle 42 mağaza kiralandı. Boş mağaza sayısı 68'e kadar geriledi" dedi. Tavukçuoğlu, halihazırda 332 mağazanın 264'ünün dolu olduğunu kaydederek, "Yüzde 80'e tekabül eden bu doluluk oranı ciddi bir rakam" diye konuştu. Caddede bu sene ulusal ve global önemli markaların mağazalarını açacağını dile getiren Tavukçuoğlu, "Bu yıl içerisinde Channel, Apple, Samsung, Godiva ve Eataly gibi global markalar, Beymen ve gittigidiyor.com gibi ulusal markalarımız da Bağdat Caddesi'nde yeni mağazalarını açacak" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.