Zam şampiyonu kadın elbisesi

İstanbul Ticaret Odası (İTO), megakentte Nisan'da perakende fiyatı en fazla artan ve azalan harcama kalemlerini açıkladı. Buna göre, geçen ay İTO'nun İstanbul Ücretliler Geçinme İndeksi'nde yer alan 242 ürünün 84'ünün perakende fiyatı artarken, 40 ürünün fiyatı düştü, 118 ürünün fiyatı ise değişmedi. Kadın elbisesi yüzde 28.66 ile fiyatı en fazla artan ürün oldu. Fiyatlarında artış yaşanan diğer harcama kalemleri yüzde 28.56 ile maç giriş bilet ücreti, yüzde 25.14 ile kadın bluzu ve yüzde 19.81 ile muz oldu. Nisan'da salatalık yüzde 38.27 oranında gerileme gösterdi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.