Ekran başında harcıyoruz

Kampanyaları ölçümleyen intelliAd'in, aralarında Türkiye'nin de bulunduğu birçok Avrupa ülkesini içeren araştırması ilginç bulgular ortaya koydu. Buna göre; tüketiciler, televizyonların en yüksek izlenme aralığı olan ve prime time olarak adlandırılan saat 20.00 ile 23.00 arasında daha çok, daha pahalı ve daha hızlı alışveriş yapıyor. Prime time aralığında online mağazalar günlük ortalamalarından yüzde 57 daha fazla trafik görüyor. Tüketiciler TV karşısında daha hızlı alışveriş kararı veriyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.