Turkcell'den rekor temettü

4 yıldır toplanamayan Turkcell Genel Kurulu, 3 milyar 925 milyon liralık kâr payı dağıtımı yapacak. Haber şirketin değerini 30 milyar 140 milyon liraya çıkardı

Turkcell'in ana hissedarlarından TeliaSonera, diğer hissedarlarla birlikte Turkcell'in bugün yapılacak olan genel kurul toplantısında 3 milyar 925 milyon lira temettü dağıtımının teklif edilmesi konusunda anlaştıklarını açıkladı. Sonera Holding BV Vekili Ender Özeke tarafından, KAP'a gönderilen açıklamaya göre; Turkcell İletişim Hizmetleri'nin yüzde 51 hissesini elinde bulunduran Turkcell Holding AŞ hissedarları, bugün Turkcell Olağan Genel Kurul toplantısında 3 milyar 925 milyon lira tutarında kâr dağıtımı teklifini genel kurul onayına sunmak üzere anlaşmaya vardı. Alfa Group ise, Turkcell'in ana hissedarlarının temettü konusunda anlaşmalarına ilişkin olarak, bu durumun Turkcell'i ilgilendiren durumların iyileştirilmesine yönelik atılmış ilk olumlu adım olduğunu ifade etti. Turkcell'de hissedarlar arasındaki anlaşmazlık nedeniyle 2011'den bu yana genel kurul toplantısı yapılamıyor ve temettü dağıtılamıyordu. Turkcell'de, TeliaSonera'nın yüzde 37.3, Çukurova Grubu'nun yüzde 13.76, Altimo'nun yüzde 13.22 hissesi bulunuyor. Şirketin yüzde 35.88'i ise halka açık durumda. Bu arada Turkcell'in hisselerinin değeri, temettü ile ilgili açıklamalarla dün § arttı. Turkcell'in piyasa değeri 30 milyar 140 milyon liraya yükseldi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.