Yoksulun enflasyonu daha hızlı

YOKSULUN enflasyonu ile zenginin enflasyonu arasındaki makas açılıyor. Bahçeşehir Üniversitesi Ekonomik ve Toplumsal Araştırmalar Merkezi'nin (Betam) araştırma sonuçlarına göre, yoksul ve zengin enflasyonu arasındaki fark 2014 sonunda 5 puan artışla yüzde 18.1'e yükseldi. En zengin yüzde 20'lik diliminde enflasyon endeksi 246.9 düzeyindeyken, en yoksul yüzde 20'lik dilimde bu endeks 265'e kadar çıkıyor. Raporda, durumun, zengin ve yoksulun tüketim sepetleri bileşimlerinin farklı olmasından kaynaklandığının altı çizildi.

İSTANBUL'UN ŞAMPİYONU SALATALIK

İstanbul Ticaret Odası (İTO), Şubat'ta kentte perakende fiyatı en fazla artan ürünün yüzde 26.67 ile salatalık olduğunu açıkladı. İTO verilerine göre; İstanbul'da fiyatı en çok artan ikinci ürün yüzde 22.14 ile sivri biber olurken, onu yüzde 20.14 ile ıspanak ve yüzde 18.39 ile fuel oil izledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.