Şölen pazardan fazla büyüdü

Şölen CEO'su Elif Çoban, geçtiğimiz bayram hediyelik ve ikramlık kategorilerinde pazardan daha fazla büyüme gerçekleştirerek, önemli bir başarıya imza attıklarını, bu yükselişin Kurban Bayramı'nda da devam etmesini hedeflediklerini söyledi. Çoban, hediyelik çikolatada cirolarını yüzde 19 büyüttüklerini belirterek, "Pazarın yüzde 60'ını oluşturan 15 marka arasında 6 markamız var" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.