Mağazacılık atağı ile devler ligine girdi

İletişim sektöründe olmasına rağmen mağazaları ve satış kanallarıyla perakende sektörünün de dev bir oyuncusu haline gelen Turkcell, bu alandaki atağını uluslararası arenaya taşıdı. 18 bin mağaza ve satış noktası, 35 milyonun üzerindeki 'müşterisi' ile hizmet veren Turkcell'in, 'Parmaklar Konuşuyor' projesi Dünya Perakende Kongresi'nde dev markalarla finalde yarıştı. Kongre dolayısıyla Londra'da bulunan Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Hulusi Acar, dünya devleriyle aynı ligde yarışmanın kendileri için gurur olduğunu söyledi. Mağazacılık anlayışlarında devrim sayılacak yenilikler yaptıklarını belirten Acar, müşterilere en iyi hizmeti verebilmek için antrapologlarla da bir çalışma gerçekleştirdiklerini kaydederek, şu bilgileri verdi: "Müşterilerimizin beklentileri bu çalışmayla tespit edildi. Müşteri ne istiyor, mağazaya geldiğinde ilk nereye bakıyor hepsi incelendi ve kişiye özel hizmete varan bir anlayış geliştirildi."
ONLİNE ALIŞVERİŞ
Hulusi Acar, Türkiye'de bir ilk olarak çevrim içi bireysel alışveriş sitesi Turkcell Mağaza'yı kullanıcıların hizmetine sunduklarını söyledi. www.turkcellmagaza. com adresi üzerinden hizmet veren sitede, TL yükleme, internet paketi yükleme, web mesaj gibi hizmetlerin yanında telefon, notebook, tablet, aksesuar ve VINN'ların da satıldığını belirten Acar, mağazayı 2.5 ayda 550 bin kişinin ziyaret ettiği bilgisini verdi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.