Saate 1 milyon dolar kazanıyor

Servetini son 1 yılda 3'e katlayan Rinehart, en zengin kadın unvanını aldı.

Servetini son bir yılda üçe katlayan Gina Rinehart, 7 yıldır zirveyi kaptırmayan Wal-Mart varisini devirdi.
Avustralyalı madencilik devi HPPL Group'un sahibi Rinehart, 29.7 milyar dolarlık kişisel serveti ile dünyanın en zengin kadını unvanını aldı.
Rinehart, 26 milyar dolarlık serveti ile 7 yıldır dünyanın en zengin kadını olan, perakendeciliğin önde gelen şirketlerinden Wal-Mart'ın varisi Christy Walton'u geride bıraktı.
Saate 1 milyon dolar kazanıyor

Araştırma şirketi BRW tarafından hazırlanan rapora göre, servetini son bir yılda üçe katlayan Rinehart'ın, saatte 1 milyon dolar kazandığı ifade edildi.
Çocuklarıyla davalı

Rinehart'ın dört çocuğundan üçüyle, şirket yönetimiyle ilgili davalık olduğuna dikkat çekildi. Rinehart, daha önce yaptığı bir açıklamada, çocuklarının şirketin yönetimi için yeterli kapasitiye sahip olmadığını belirterek, "Çocuklarımdan hiç biri, şirketi yönetmek için gerekli yeteneğe, bilgiye, deneyime ve sorumluluğa sahip değil. Hızla büyüyen HPPL Grubu'nun, doğası gereği çok daha iyi bir yönetime ihtiyacı var" ifadesini kullanmıştı.
Rinehart, Aborijinlerin sahip olduğu bölgede yaptığı madenciliğe karşı yeterli ödemeyi yapmadığı iddiasıyla yerel halk tarafından eleştiriliyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.