Çalışana eğitim

Turkcell, İstanbul'daki Kanyon Mağazası'nı yurt çapında tüm Turkcell İletişim Merkezleri'ne rol model olacak biçimde yeniledi. Turkcell ayrıca binlerce çalışanı için 'Hizmet ve Satış Modeli Kitabı'nı hazırladı. Kitap ile müşterilerin mağazaya girdiği andan, çıktığı ana kadar tüm adımlarını belirleyen şirket, böylelikle Türkiye'nin dört bir yanında aynı kalitede hizmet ve satış süreci standardı sağlıyor. Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Hulusi Acar, "Çalışanlarımıza 395 bin saatlik eğitim verdik" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.