10 bin bankacı aranıyor

Dünyadaki krize rağmen Türkiye'deki bankalar büyümeye devam ediyor. 2012'de en az 400 yeni şube açılması planlanıyor. Bankaların alacağı eleman sayısı ise 10 bini bulacak...

Küresel kriz, ABD ve Avrupa finans piyasalarında küçülmeye yol açarken; Türkiye bankacılık sektörü büyümesini sürdürüyor. Yeni şubeler açmaya devam eden Türk bankacılık sektörü, 2012 yılında da atılıma devam edecek. 44 banka ve 4 katılım bankasının yurt içi şube sayısı Eylül itibariyle 10 bin 427'ye ulaşırken, bu sayının önümüzdeki yıl 11 bine yaklaşacağı hesaplanıyor. Bugün 194 binden fazla personeli olan sektörün 2012 planlarıyla birlikte çalışan sayısının da 200 bini aşması bekleniyor. Önümüzdeki yıl 10 banka 400 yeni şube açmayı hedefliyor. Diğer bankaların da eklenmesiyle yeni şube sayısı daha da yükselecek. Bankaların insan kaynağı üzerindeki planlamaları devam ederken, şimdiden belli olan yeni istihdam 6 bine yakın.
ATILIM SÜRÜYOR
9 büyük banka önümüzdeki yıl 5 bin 895 ek istihdam planladığını açıkladı. Diğer bankaların da eklenmesiyle 2012'de işe alınacak bankacı sayısının 10 bini bulması bekleniyor. Bu yıl Türkiye'de 14 banka 444 şube açtı. Yine bu yıl 15 bankanın sağladığı yeni istihdam sayısı ise 13 bin 721'e ulaştı. 2001 krizi sonrası hem şube hem personel sayılarını düşürerek daralan bankacılık sektörünün temsilcileri, o günden bu yana büyümelerini sürdürdüklerini, 2012 yılının da hem istihdam hem de şube sayısı artışı ile devam edeceğini ifade ediyor.




X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.