TRT Şeş bereketi

TRT6 20 ülkede 40 milyon kişiye ulaşınca ekran yüzleri star oldu, dev markalar Kürtçe reklamla kazandı

2009'da yayına başlayan TRT Şeş, kısa sürede 20'ye yakın ülkede 40 milyona yakın izleyici kitlesine ulaştı. Kanalın ekran yüzleri tanınmaya başladı. 30'a yakın şirket, TRT Şeş'e özel Kürtçe reklam filmleri için düğmeye bastı. Bu firmalar arasında Ziraat Bankası, Turkcell, Vodafone, Ford, Vestel ve İstikbal yer alıyor. Bazı firmaların reklamları da geçen ay dönmeye başladı. Bu firmalar arasında Chery, SsangYong, Kaşmir Halı ve yerli mutfak firması Schafer gibi markalar yer aldı. TRT Şeş yeni ekran yüzleri de çıkardı. Yerelde tanınan Rojin, Türkiye'nin ve komşu ülkelerin gündemine oturdu. Rojin, Kuzey Irak'ta Mado yatırımı yaptı. Berdan Mardini ise maddi sıkıntılar çekerken, Irak ve Suriye'de konser vermeye, reklam teklifleri almaya başladı. Nilüfer Akbal 5 yıldır yapamadığı albümü çıkardı. İlahiyatçı konuklar meşhur oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.