200 milyon $'lık tanıtım

Geçtiğimiz hafta gerçekleşen İstanbul Fashion Week için 4 milyon euro harcanmasına rağmen 200 milyon dolarlık tanıtım gerçekleştiği açıklandı. İHKİB Başkanı Hikmet Tanrıverdi, IFW, CPI ve Moda Tasarımcıları Yarışması için 4 milyon euro harcandığını söyledi. Tanrıverdi, bunun 2 milyon 860 bin TL'sinin İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti Ajansı tarafından, kalanının ise katılımcı firmalar ve sponsorlarca karşılandığını dile getirdi. Tanrıverdi, 200 milyon dolarlık bir tanıtım etkisi yarattıklarını ifade etti.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.