Her şehrin bir lüks markası var

İstanbullular en çok Armani jean, Ankaralılar Cavalli ayakkabı alıyor

Dünyada lüks tutkusu sınır tanımıyor. Ülkemizde, son 5 yılda lüks ürün tüketiminde dikkat çekici bir yükseliş kaydedildi. Lüks tüketim ürünlerine harcadığımız para yılda 10 milyar doları aştı. Son küresel krizin yaşandığı dönemde ise lüks harcamalar hız kesmedi. Lüks markalar üzerinde yapılan bir araştırmaya göre; İstanbul'da kriz döneminde adet bazında en çok jean satılırken; ilk sırayı Armani markası aldı. Ankara'da da en çok ilgi gören ürün ayakkabı oldu. Bu ilde en fazla Cavalli marka ayakkabı satıldı. Mersin'de de Trussardi marka gömlek ilk sırada yer aldı. Konyalılar Ferre pantolonu tercih ederken, Adanalılar Cavalli çanta aldı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.