Turizm can simidi oldu

Krizi az hasarla atlatan turizm sektörü ekonominin can simidi oldu. Kayı Group Başkanı, 'Türkiye'nin IMF'siz idare etmesinin tek nedeni turizm gelirleri' dedi

Krizi, hantal rakiplerine göre daha hızlı hareket ederek ve çabuk karar vererek, birçok ülkeden iyi atlatan Türk turizmi ekonominin can simidi oldu. Kayı Group Başkanı Talha Görgülü, sektörün hızlı ve esnek davranması ile gelir düşüşünü frenlediğini belirterek, "Türkiye'nin IMF'siz idare etmesinin tek nedeni turizm gelirleri" dedi. Bu yıl da hızlı hareket edersek, İspanya ve Yunanistan'dan turist kapabileceğimizi kaydeden Görgülü, "Ayrıca bu yıl Yunanistan, İspanya ve Mısır, Türkiye ile ortak çalışmak istiyor. Ben buna sıcak bakmıyorum. Turizm kötü gidince ortaklık yapmaya kalkıyorlar" diye konuştu. Öte yandan sektöre destek verilmediğini vurgulayan Görgülü, "Rakip ülkeler turizmin gelişmesi için her türlü teşviği verirken, biz de ayakbastı ücretleri sessiz sedasız artırılıyor" dedi.
'1 milyar euro ciroya koşuyoruz'
Bünyesinde Adam&Eve Oteli, Sky Havayolları, Kayı Tur ve GTI'ı bulunduran Kayı Group'un hedefleri hakkında da bilgi veren Görgülü, şunları söyledi: Kayı Group, 2009'u yüzde 35 büyümeyle kapattı. 2010 hedefi en az yüzde 15 büyüme. 2009 ciromuz 700 milyon euroydu, 2010 hedefimiz 1 milyar euro. GTI Avrupa'da ilk 6 içinde, hedef ilk 3'e girmek. Sky'da 13 olan uçak sayımızı 17'ye çıkaracağız.
MEMURA PARA CEZASI
KOÇ GİBİ İSTİHDAM
3.9 MİLYON YOLCUYA ULAŞTI!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.