Jet alışveriş kuyrukları azaltıyor

Migros'un 4 mağazada başlattığı 'jet kasa' uygulaması ile müşterilerin kuyrukta bekleme süresi yüzde 35 azaldı. 'Jet kasa'lı mağaza sayısı Ekim'de 25'e ulaşacak

Alışverişlerde kuyruk oluşmasının önüne geçmeyi hedefleyen Migros, 'jet kasa' uygulaması ile bekleme oranını 3'te 1 oranında azaltıyor. Şimdilik Ataşehir, Capitol, Caddebostan ve Çeşme olmak üzere 4 mağazada başlayan 'jet kasa' uygulamasıyla ilgili açıklama yapan Bilgi Teknolojileri ve İş Geliştirme Direktörü Mustafa Bartın, sistemin kısa sürede müşteriler tarafından sıkça kullanıldığını söyledi. Bartın, "Jet kasalardan geçen ortalama ürün sayısı 7- 8'i pek geçmez. Dünya örneklerinde de aynı rakamları görüyoruz. Türkiye'de ise bu rakam 20 ürünü bile buluyor. Bu sebeple biz de bu eğilimi görüp, çift poşetli jet kasa modellerine de yer vermeye başladık. Toplam alışveriş işleminin yüzde 15'i jet kasalarda yapılıyor. Bu sayede kuyrukta bekleme süresi yüzde 35 oranında azaldı" dedi.
Yaygınlaşacak
Migros'un 1 yılda yaklaşık 300 milyon müşteriye hizmet verdiğini kaydeden Bartın, şöyle konuştu: "Ağustos sonu itibariyle 20 mağazada jet kasa hizmetini sunuyor olacağız. Ekim'de ise 5 yeni mağaza daha eklenecek."
Okut, paketle, öde
Jet kasadan alış- veriş yapmak isteyen müşteri, önce Migros veya indirim kartını okuyucudan geçiriyor. Sonra kasiyer olmadan ürünleri okutuyor, tartıyor. Ürünleri poşete koyduktan sonra ödemeyi kredi kartıyla kendisi yapıyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.