Virüs ABD medyasına da bulaştı! New York Times ve CNN kendi ülkelerindeki ölümleri unutup Türkiye'ye iftira attı...

ABD medyasına virüs bulaştı! Kendi ülkesindeki corona ölümlerini unutup Türkiye’ye iftira attı. New York Times, İstanbul'da ölümlerin gizlendiği yalanını attı! Kendisi de inanmadı! "Kanıt yok" diye yazdı! CNN de ABD'yi es geçip Türkiye'yi karaladı!

ABD medyasına virüs bulaştı! Kendi ülkesindeki corona ölümlerini unutup Türkiye'ye iftira attı.
New York Times, İstanbul'da ölümlerin gizlendiği yalanını attı! Kendisi de inanmadı! "Kanıt yok" diye yazdı! CNN de ABD'yi es geçip Türkiye'yi karaladı!

Toplu mezarlarınıza, çaresizce ölen vatandaşlarınıza bakın!

HADİSLE MÜCADELE!
Coronavirüs'ün merkez üssü haline gelen ABD'de ölü sayısı 42 bine çıktı. Ülkede salgın ile mücadele kapsamında Hz. Muhammed'in hadisi reklam panolarında yayınlandı.

Çin'den çıkan Coronavirüs kabusu sürüyor. ABD'de bilanço artıyor. Ülkede hayatını kaybeden kişilerin sayısı son 24 saatte bin 953 artarak 42 bin 518'e yükseldi. Toplam vaka sayısı 792 bin 938'e ulaştı. Chicago kentinde bir reklam panosunda Hz. Muhammed'in salgın hastalıklar ile ilgili hadisine atıfta bulunarak, panoda Hz. Muhammed'in "Bir yerde veba ve benzeri, herhangi bir bulaşıcı hastalık olduğunu işittiğiniz zaman, o yere girmeyiniz. Bulunduğunuz yerde böyle bulaşıcı bir hastalık varsa, oradan da çıkıp kaçmayınız" hadisini Coronavirüs salgınına karşı kullanıldı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.