Yavşak krizi

Kaynak GAZETE Giriş Tarihi 26 Kasım 2014 Güncelleme 26 Kasım 2014, 00:22
Yavşak krizi

İÇİNDEKİLER

Türk Havayolları (THY) Müşteri İletişim Merkezi, bir yolcunun şikayetine "Sayın Yavşak Yavşakoğlu" diye cevap verdi. İstanbul'dan İzmir'e gidecek Kutsal Bayraktar, 23 Kasım 2014 için internetten online check-in yaptırdı. Biletini almak için THY noktasına gittiğinde check-in'in bulunmadığı söylendi. Bayraktar, bu durumu şikayet edince, "Yavşak Yavşakoğlu" kelimeleriyle cevap aldı. Bayraktar, durumu Twitter'dan duyurunca, THY kendisinden özür diledi. Taşeron olarak çalıştırılan Müşteri İletişim Merkezi'nden o mesajı atan kişi hakkında soruşturma başlattı.